måndag 27 augusti 2012

bloggar igen, WHAT!!?

Nu har jag tänkt börja blogga igen. varför? FÖR ATT jag har kommit in på Furuboda folkhögskola (!!!!!!) och ska bo här ett år framöver, så för att underlätta för mamsen och vänner som hela tiden undrar hur jag mår och vad jag gör så bloggar jag istället! När jag gick in här och fick se bilderna på mig så kände jag först inte ens igen mig.. shit jag har ju varit blond ja :S de känns som ett minne blott, så Christina ska hjälpa mig med design och grejer så de blir nog kanoooooon! jag har precis "landat" i mitt hem, jag fick bo i stuga så är oerhört nöjd!! ville inte bo i robins himla tallebo-rum ! NO fence .. kanske beror på hur man sköter det bara. :) men jag bor med en tjej som ska spela piano och jag har världens minsta men mysigaste rum! GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT och skönt har jag inrett med, aapamysigt! bilder kommer på mitt hem inom kort! Igår kväll var vi lite i en annan stuga och träffade de gamla och några nya, och detta kommer bli bra känner jag på mig! mamma och jag var nere vid havet förut och tittade, helt sjukt hur fint det är! Där kan man filosofera nåt kopiöst !!! Nästa steg för dagen blir upprop i Aulan klockan 15.00, ska bli kul att se alla som ska gå! Sjuukt taggad på detta året!!!! YIIIIIIIHAAAAAAAAAAAA PUSS O KRAM FRÅN A HAPPY LEEZA! och tack världens bästa mamma för sjutsen och allt elände jag ställt till med!! Älskar dig!

1 kommentar:

  1. Jag kan inte komma på något elände du ställt till med!!! Ha det så kul i mysiga skåne nu. Helt fantastiskt ställe så nära havet. kram mami

    SvaraRadera