fredag 31 augusti 2012

helg !!

nu är första uppspelet/konserten gjort, vi hade som sagt motown-konsert och det gick jättebra! var nervöst men de gick bra. halsen ville gå sin egna väg och leva sitt eget liv men de handlar om nerver och i helhet är jag nöjd. första uppspelet för alla, och FY SJUTTON vilken grym klass jag har!!! Helt insane.. att folk kan va så bra. riktig klass måste jag säga!! Nu har vi ett stort gäng åkt till Åhus me bussen och köpt mat och systemat lite, köpte mat med min roomie Sara till jambalaja så vi har ätit det precis! Skitgott men är sjuukt mätt nu. vilket är positivt :) ikväll är de mys/häng/FEEEEST i en av villorna och de ska bli skitkul. första helgen här! Nu ska ja fortsätta smälta maten under världens bästa köp - min gröna filt och äta en godis eller två samt ringa min vapendragare robin som gått här innan. det är ju tack vare honom jag faktiskt går här. ha en faaaabolusss fredagkväll och helg! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar