onsdag 5 september 2012

tjo bror va händerr

har haft en bra dag, sov 10 timmar, GÖÖTTTT!! sen var det scen-lektion. lite att man ska kunna släppa alla spärrar och bara kunna ha kul och göra bortr sig på scen och inför varann. jättekul, och nästa vecka ska vi spela upp en låt med komp för varann! skitbra för nerver och allt. vet dock inte riktigt vilken låt jag ska ta än. men de blir nog bra till slut :) sen hade vi teori, sjukt vad man tappar på ett år! men jag hoppas det blir bra. svåra grejer och speciellt om man ska söka musikhögskola som jag ska. sen slutade jag och har bara repat på mina grejer, vikalensambel, ensambel-låtarna och beatbox samt sånglektionlåt. gött me struktur i övandet! nu ligger jag här i min mysiga stuga ensam medans sarah är och repar med sin ensambel. dricker te, ligger under min fantastiska filt och har tända ljus i hela huset. jättemysigt! kollar på efterlyst och förvånas över vilken värld vi lever i. vilka människor det finns :( men sen ska jag sova! imorgon börjar jag sent så ska bara öva och repa på allt jag har. beatboxen börjar sitta lite , skitkul!! ha de fint! puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar