fredag 13 februari 2009

Babyshower


(Pappa på skidsemester, som fisken i vattnet!)

Igår var det babyshower för Torkel! Hoppas att Denise tyckte det var roligt. Av mig fick hon en svart T-shirt (till den lille naturligtvis) som det stod metallica på. Tack för hjälpen John! Jag tror inte att hon anade något..?


Imorgon är det alla <3 dag, vilket innebär att Crille och jag vart ett par i 2 år, och detta ska firas me champagne!!!


*Bowling med Joel och Fia i Vbg (även kallat Vänersborg)


*Middag på Koppargrillen (ensamma!)


*Tåget till Uddevalla, och se på Valkyria.


*Övernattning i Denises och Johns lägenhet!


*Och det allra viktigaste, - MASSA godis! :D


Kommer bli jätteroligt hoppas jag!


Jag var precis hundvakt åt Nelly. Jag passar riktigt jävla bra när bara jag finns, men inte sen, inte.. Konstiga Nelly! Hon åkte i alla fall hem precis, för fam. Thorsmyr var på begravning för Harry.


Nu måste jag gå och fixa en del för imorgon.. Vet inte vad men något måste ju fixas!


Ha det bra!





KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar