torsdag 15 oktober 2009



Heeeeej bloggen!


Nu sitter jag och väntar på att mamma ska hämta mig på stenhuggaregatan 6 i grästorp. Crille har åkt och tränat och jag har massor att göra hemma idag. Först och främst, det vanliga - mocka i stallet, men sen även städa badrummen. (veckorna går så jädrans fort, känns som det var torsdag igår!) Men det är inte bara det jag måste hinna med ikväll, utan även att fira världens bästa crille som klarade körkortsteorin idag!! Han är så duktig, så jag får väl baka en klasskaka eller något tills han kommer hem ikväll. :)





Nu framöver är det ganska mycket utgifter för fröken dahlöf.. Dels har jag shoppat otroligt mycket för otroligt lite pengar, så det är ju bara positivt egentligen,. men sen ska jag även till Ullared och på årsfest.. hmm, hur ska detta gå ihop..?


Det löser sig! Ha det jättebra allihopa.. igår kväll såg vi "gruppen för särskilda insatser" så ikväll ska jag och crille se den andra Johan Falk filmen.

PS. Denna bilden kan vi nog snart få ut ett antikt värde på! ;) DS.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar