söndag 10 oktober 2010

Söndag


Söndag! Idag har jag pratat med elin, crille, eva patrick och denise. Mamma var den jag skulle pratat med från allra första början men hon svarade såklart inte.. måste planera min chicagoresa, det ser ut som att jag ska stanna 5 dagar extra och åka till NY, måste planera min ekonomi som inte finns typ. haha! Idag gick jag upp kl 11, käka frulle, och velade mest hela dagen om vad ja skulle göra. De va snack om att vi skulle te åhus, sen till broby och sen till kristianstad.. men vad hände, ingenting! så nu ska jag snart käka ute i solen på gräsmattan med mina gullon i villan och sen försöka öva lite. Annica vill att jag färgar hennes hår med så det får jag väl vara så snäll att göra sen med då :) Hoppas alla har en lika härlig och varm och solig söndag som vi här nere i underbara skåne. Det ska bli så skönt att åka hem på lovet!! :D kanske skriver nåt mer sen ikväll.
puss o kram

2 kommentarer:

  1. Ang. lovet: Vi tänkte försöka ha höstfest när du är hemma, frågan är om du kan lör v.43, tror det är 30/10 om du har hunnit komma hem då? Kram

    SvaraRadera
  2. Nu väntar jag bara på att Du skall ringa mig och berätta....

    SvaraRadera