lördag 4 december 2010

Julfika


Hej alla!
4 december 2010 och jag har kollat på julkalendrar precis. Den riktiga är kvart över 7. Jag har vart ganska duktig idag, städat överallt i villan och mitt rum är superfräscht nu. Ikväll kommer de hit besök till sexhuset på knytisfika, me lussebullar o pepparkakor o allt möjligt. mysigt me julstämning!

Inatt har jag hostat som en idiot, har fått lite receptbelagd hostmedicin av mickis som förhoppningsvis innehåller en del morfin me tanke på min skalle. de verkar inte hjälpa ändå men, man vet ju inte hur de hade vart utan den! Jag har hostat så de känns som att magmusklerna är helt sönderslitna typ!

De känns lite konstigt, magkänslan är lite orolig typ som at de är nåt nervöst som ska hända typ men det är det inte, så då blir ja lite orolig över varför jag är orolig i onödan för de är ju sjukt onödigt. Men så kanske de är ibland!

Ha en härlig lördagkväll!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar