torsdag 14 april 2011

Musikaldag plus tattoo!!

(gårdagens inlägg pga strul me internetuppkoppling)

Hej

Sån sjukligt bra dag! Ganska impulsiva o Goa grejer.. Bland annat en tatuering nr 2 plus ifyllning av den gamla med extra skuggor o så, supernice! Vi börja som sagt dagen med en morgonpromenix ja o Ellen, sen duschen, frulle, sen promenad i ny i letan efter tattoostudios, vilket vi hitta. Sen var vädret rätt kasst idag me en del regn så vi har mest gått runt.. Åkte tunnelbana till china Town o gjorde lite ärenden o sen tillbaka igen. Väl hemma gjorde jag anna o Ellen nåt av de bästa vi nånsin gjort i våra liv.. Vi gick på Broadway-musikal, o inte vilken som helst utan världens bästa - the lionking! LÄTT 10 av 10! Jag lipar inte av mig, men när introduktionen till allt började o den fantastiska pampiga musiken började bubbla så rann tårarna. Jag rekomenderar den mer än jag nånsin rekomenderat nåt förut. Jag lever på den i ren lycka i minst ett halvår! Ska lätt gå på den nån mer gång, gör de ni med!!

Imorn blir de regn igen, så madame tosseau passar utmärkt me vaxkändisarna :) denna dan har bestått av mycket promenering för att se ny o dess kända platser. Bloggar inte spec. Noga nu för ja är så sjukt trött.. Hörs imorn :) 

Godnatt!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar