onsdag 6 april 2011

Shoppingdag!

Hej!

Har spenderat hela dagen på gurney mills factory outlet. Oj va grejer!! Har shoppat som en tok, faktum är att nästan alla mina saker på listan är inhandlade när shoppingtaxan i min plånis vandrat ner till 3500 kr mindre. Men tänker man på de pengar jag vann så blir de ju typ bara 1500 ja har handlat för så ;) bra o sjunga karaoke ibland!

Köpte iaf 3 par levisjeans, 3 par converse, massa kläder, en assnygg bag plus underkläder på victoria secret, ett par ballerina, en no limits-keps (!!!) o smått o gott idag.. Sjukt Goa köp o bara jeansen hade gått upp emot totalpriset om jag varit hemma ;) de känns bra! På lördag har vi med shoppingdag men då sitter ja på starbucks hela dan! Wee..

Nu på kvällen var vi o öva me north park , de är ett college me en frivillig gospelkör där Matilda o Fredrik från förra året sjunger. Vi ska imorgon sjunga me dom på en andakt, så va där o övade i typ 5 min idag.. Haha! Jättekul, sen är de lite frågetecken över morgondagen så vi får väl se. Hör av mig imorn :)

Saknar min familj!!
Godnatt!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar