tisdag 1 november 2011

scones och spontanbesök


Hallå ja bloggen!

Vilken huvudverk jag har haft hela dagen.. fattar inte varför!
Dagen har varit asgo annars, gick upp vid 10, sa hej då till mamma o elin som sover hos kompisar inatt (haha) o sen kolla tv o chilla vi datorn. sen tog jag tar i dagen o spelade in en liten live-cover på hold your dream från the final act i musikalen fame. Jag ska se filmen nu, har faktiskt aldrig gjort det innan.. :S sjukt kanske.. men nu sitter den redo i datorn och bara att playas igång :)

covern finns på min fb-profil.. men kan även länka den här! nedan:


I alla fall så bakade ja scones sen o fick spontanbesök av min fina körv! De va härligt att få prata av sig lite om allt o alla.. så kul det där med rykten.. vi pratade om det, eftersom att de tydligen finns såna om mig för tillfället. men då slog de mig, att så länge jag själv vet hur sanningen ser ut, varför då bry sig om ryktena? Haha! Det är ju larvigt egentligen, för SÅ beroende kan man väl inte va över va andra tycker? Nej, ja skiter fullständigt i rykten så länge jag själv lever i sanningen. :)

imorn kommer matilda hit på morgonen!! igen. o sen på kvällen ska ja åka till lisa igen o då kommer även agge va där. de blir mys! o på torsdag ska ja träffa julia o kanske ebba.. shit va mycket träffar!!

nu ska ja slänga på filmen.. ha en mysig tisdagskväll!!

"I can't belive I miss you"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar