torsdag 5 februari 2009

Frukt eller godis..


Mamma kom hem med världens fruktskål en dag i veckan. Det ser ju så jädrans gött ut, men ändå smockar man i sig godis godis och godis.. Människan är inte klok!
Igår hade vi dedär samhällsprovet, som gick över förväntan! Med lite fuskmetoder funkar allt! ;D Imorgon ska jag följa med Tina hem, Anna ska också med. Vet inte helt om Sara och Johanna ska med än eller inte. Sen drar vi fram till vara och har lite roligt för en gångs skull! Första fredagskvällen ute för mig på många, många veckor. På lördag hoppas jag att jag får träffa crillepille efter att jag har ridit. Vi har träffat varann varenda helg nu på ett bra tag, men när jag frpgade om vi kunde ses på lördag, så svarade han "jaa.. om jag inte har annat för mig!"


HAHAHA. Nej det har du inte svarade jag då, för ditt liv går typ ut på fotboll och mig!

"Sant"..


Ska ävem försöka vila ut i helgen. Fast.. VI HAR JU LOV I VARA DENNA VECKAN! :D Synd att Crille inte har lov samtidigt, annars kanske vi kunde hälsa på Denise o Torkel. Hon verkar ha rätt tråkigt på dagarna! ;)


Nu ska jag packa festväskan inför imorn, hoppas det blir roligt nu, har redan tappat suget för fester och jag är bara 17 bast!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar