lördag 7 februari 2009

Syster på skidsemester



Då var det dags för Melodifestivalen 2009 ikväll, och ska jag va ärlig så vet jag inte ens om jag ska kolla...



Imorses åkte min lilla lillasyster på skidsemester med KRISTNA SKOLGRUPPEN. Jo, jag vet att det låter konstigt, men det var billigt och bra sa hon! Dessutom var hon tvungen att ta med sig en bibel, herregud vad vi i familjen skrattade åt h enne..


Igår var jag och brudarna på fest. Med sminkning och hår på topp, otroligt glatt humör och flaskan till hands så begav vi oss till Budda (även kallad "Anders"). Det var väl inte jätteroligt.. Träffade några roliga människor men dem flesta var väl inte såna jag umgås med annars. Nej.. Vi (jag, Moa och hennes lillasyster Johanna) gick fram till kronan lite tidigare än som andra, runt 23.45. Vi ställde oss utanför och tittade in på uteplatsen vid gallret. YIPPIE, VI GÅR IN! Snittåldern är la 14 bast och fjortis, jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR fjortisar!


Nej, vi stannade utanför. Sparade in på pappas hundralapp så han får tillbaks den sen :)


Kanske!





Crille följde iallafall med mig hem inatt, för vi träffades utanför kronan. Han hade åkt ut 20 minuter efter att han kom in, pga: hög fylla och "haschmissbruk".


Vakterna vet allt vad dom snackar om now a days!


HERREGUD..





Idag har jag och mamma vart ute på en riktigt härlig långtur på hästarna. Det är så himla avslappnande. Jag klippte Joes man idag också förresten, han ser FÖRJÄVLIG UT! Men så är det.


Vi kan väl konstatera att jag kanske inte ska bli frisör!


Nu är det lov en vecka för mig. Vet inte alls vad jag ska hitta på.. Crille har lov nästa vecka. Jaja, så är det!


Nu ska jag åka till Crille och gymma! Ha det fint!


KRAM

1 kommentar:

  1. Säg till Crille och sluta med Hasch, han blir så störig=) puss

    SvaraRadera