tisdag 16 november 2010

Inzane


Hej! Måste bara skriva att jag fick ett väldigt fint inlägg från Anna, en av mina första lärare i mellanstadiet - högstadiet, som skrev om att hon fått en liten förökelse i familjen Bergqvist. Gratulerar till lilla Vera Bergqvist och önskar er all lycka i framtiden! Anna skrev också till mig att det var dåligt med inlägg nu, men nu när datorn äntligen är hemma igen så ska det problemet inte uppstå mer hoppas jag! :)

Jag är så trött.. även fast jag vaknade av mig själv i morse så är jag så trött så ögonen stänger sig ibland typ, haha.. men det hör väl till denna alldeles alldeles underbara men lite lite hektiska utbildningen.. Jag tackade till och med nej till att följa med några tjejer i klassen att simma nu, så då är jag trött. Istället har Elin och jag repat med vårt lilla trumband, ("inzane", haha!) och nu ska vi snart äta och sen bara mysa tror jag.. Så det blir jättebra! Mer har inte hänt idag, allt rullar på i sin vanliga ordning. But i like it. Längtar bara efter mina fina vänner och familjer hemma i "Sverige" som vanligt.

Ha en underbar tisdagskväll!
puss o kram

1 kommentar:

  1. Gôtt att du är på banan igen. Man blir bara lite orolig när det plötsligt blir tyst i zyberspace. Här har snön lagt sig och vi har nog 2-3 dm nu. Räknade ut en gång att vi har snö här 6 månader om året och snöfritt 6 månader. Så man måste nog gilla snö om man ska bo här. Vera växer på bra. Hon är redan två veckor gammal. Storasystrarna är jätte snälla ... nästan lite för gosiga. Hon får sällan ligga ifred utan att någon, speciellt Nora (2 åringen), kommer fram och petar på kinden och säger: - Ä vaken??
    Älskade godingar!!!
    Hoppas du har det bra och jag önskar dig en trevlig och mysig advent och jul framöver.
    Kramar

    SvaraRadera