måndag 15 november 2010

repat me no limits inför spelning!!


hej hej blogglilibloggen. nu har vi precis repat inför vår alldeles första riktiga turnespelning som äver rum i helgen.. vi ska till nybro, nässjö och ekenässjön! De blir riktigt nice, speciellt me tanke på att mamma o pappa kommer till nässjö o kollar! :D antagligen iaf.. Nu var de ett tag sen ja träffá crille o de börjar kännas i hjärtat nu att något fattas mer och med ordentligt. hoppas verkligen vi kan ses snart! jag är så otroligt tacksam för alla er som ligger mig nära om hjärtat, tack för att ni alltid förgyller min dag, vare sig jag träffat er under dagen eller inte.. Ni är fantastiska :) Nu är det nära att mina ögon ploppar ur skallen för jag är så trött efter Bag-repet så nu somnar jag in! Ha världens mysigaste måndagkväll och tisdag så hörs vi imorgon kväll igen!

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Det är snart Jul LisaLus och då får du träffa Crillepille:) Saknar dig puss <3

    SvaraRadera