torsdag 16 december 2010

Veckan som gått


Förlååt.. har verkligen inte hunnit eller orkat blogga i veckan, för så sjukt mycket har hänt.. Sammanfattar veckan:

Måndag: lucia. luciatåg med baslinjen, otroligt roligt. Glömsk är jag men har för mig att det var en hyffsat lugn kväll!

Tiddag: Lussefirande på Glimåkras äldreboende. Sjukt fint, det uppskattades verkligen. Niklas födelsedag (Grattis :D)

Onsdag: Min födelsedag (19 är en sjukt tråkig siffra). En otroligt fin dag fast med mycket känslor. Blev sjungen för på morgonen av mina fina vänner och uppvaktad hela dagen, de sjöng sammanlagt 4 gånger för mig.. Så sjukt fina vänner! På kvällen åkte vi på Samuel Jlungblahdkonsert, den där även Anna Weister Andersson, min sånglärare, medverkade. Det var riktigt mysigt och juligt, och när det ganska nyligen hade dragit igång, så säger Anna i micken:
"Alla här inne är väldigt speciella, det ska ni veta. Men det finns en som är lite extra speciell, som fyller år idag.."

Och så sjöng hela konserthuset för mig, på samuelkonserten. Det är nog ett once in a lifetime moment! Jättekul och jättefint så jag började typ böla.. Fina, fina Anna!! Fick även ett par tåstrumpor med kossor på av min villa, och ett jättefint foto i en ram på Annica o Mickis <3 Jättejättefint!! Och ett superduperfint kort. Men en så fin text så ja inte kan skriva den här för den är fär fin typ. haha

Torsdag (idag): Förmiddagen, SAMUEL LJUNGBLAHD kommer till oss i No Limits och har en helmysig förmiddag med mycket snack och även mycket jam med oss i kören, vilken människa! En sån entertainer. Riktigt riktigt ödmjuk och alldeles underbar personlighet. Det var mycket inspirerande att få spela o sjunga med honom, han är sjukt duktig och en av Sveriges bästa soulartister. (o gospel).

Efter den underbara förmiddagen som vi aldrig kommer glömma, så var de dags för Glimåkrakonsert med något som typ mormor kommer bli sjukt avis på mig för. En konsert som jag var med och anordnade med Sten&Stanley-Sten. Världens trevligaste människa, och om jag får säga det själv, väldigt lik min mammas mosters man, Stig! Kändes som ja kände Sten från innan, men kom sedan på att det var ju såklart därför. Jag fick allt en bild på mig o Sten också, den kommer nog upp snart!

Nu har vi kommit hem igen efter spelningen och ska imorgon upp och åka till Oskarshamn på spelning. På lördag drar vi även till Nybro och har kanske den mest galna konserten hittils! LOVE IT!

Söndag; LEDIGA!

Hoppas ni haft en lika underbar vecka som jag!
Godnatt,
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar