torsdag 13 januari 2011

Torsdag


Heej!
Sicken chill o rolig dag det blev :) Började me att somna tidigt, halv 1! Sen vakna ja kvart i 8 o gick o käka frulle vilket va riktigt niice. Första gången sen ja kom hit ja käka här på morgonen.. Slöseri med pengar? Lite kanske. Men kan man sova istället, så gör man det!!

Sen i alla fall så hade vi lite genomgång på klasstimman om turneveckan som börjar nästa fredag. Ska bli så jäkla galet kul!! 10 dagars spelande o de bästa av allt är att när vi kommer hem så har vi sovmorgon till halv 2 dagen efter!!! Haha, jag och mitt sovande. Nej men seriöst, de ska bli så sjukt kul!!
Sen hade vi iaf kör me Sara. AASKUUL!! BAG! Vi satte typ Thank Him, vår ackapellalåt. Den blir sjukt snygg! Och började även me en snygg känd Kirk-låt, Breath away. De kändes som en riktig No Limitslåt som någon i klassen sa, kommer nog bli riktigt fett!

Sen hade Mickis o jag pianolektion. Man kommer alltid dit me lite halvdålig inställning, pianolektion har aldrig vart de roligaste jag har vetat. Men kommer ALLTID därifrån me ett leende på läpparna o en bra känsla i magen, Anna är så sjukt underbar!! Älskar hennes förmåga att lära ut så sjukt bra.

Sen käka vi o de va efterrätt, MM! Men iaf. Mattias o sara o anna frågade vilka i klassen som tänkte söka vidare efter skolan, o vi va 6 st. så vi luncha ihop me lärarna o snacka lite om det. Jag fick bara ångest o panik. Därifrån gick jag däremot me en klump i magen som fortfarande ligger kvar. Vill inte nånting just nu, bara gå folkhögskolor o leva livet! Skitjobbig känsla.. skulle vilja hoppa över allt o se om ja kommer nå min dröm eller inte, om de är nån idé att kämpa eller inte. Låter skittöntigt, jag vet, men skulle bara vilja se hur framtiden kommer att se ut.

Så den konstiga o onda känslan ligger kvar i magen fortfarande.. måste bestämma om ja ska söka högskolor senast typ imorn för ansökningsdatumen går ut på måndag o i gbg på lördag. well well

Sen hade vi iaf teori, va kul! Fick ta ut ackord på gehör. Sketbra övning!
O nu ikväll har vi bastat ja o lite tjejer i klassen, hatar o basta men själva grejen är sjukt nice! Jättemysigt!

Denise ringde förresten igår eller när det var, och jag ska få sjunga på Linellas dop! Har efter mycket om och men bestämt två låtar, Kärleksvisan me Sara Dawn Finer och Handens fem fingrar med Lisa Nilsson. Det blir nog bra ska vi se, velade som tusan men nu är de nog bra. De kommer bli kul! Ja kommer åka från min klass när dom sover över hos mig på spelveckan, haha! O så får dom klara sig själva, så kommer vi till vår nästa spelning i Falköping på kvällen igen ja o mami :)

JAG HATAR SÅNAHÄR DAGAR!! Skulle kunna skriva så sjukt mycket mer, varför är inte andra dagar när de faktiskt inte har hänt nåt såhär? Usch.. Jaja, nu ska ja kolla film me mig själv <3 haha.. orkar inte va me nåra just nu. Jakten på Lycka! hoppas den är bra, är ju sann iaf!

Ha en göörbra kväll!
Puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Usch Lisa! låter som en dag med blandade känslor. Hoppas att det ordnar sig i magen och hjärtat... Och hoppas du inte känner att det är jobbigt att sjunga på dopet, för då slipper du vet du väl... Puss på dig

    SvaraRadera