tisdag 8 februari 2011

Affrorep


Hej igen!
Nu har vi haft affrorep! Asgött att ha gjort det. Har även gjort danskoregrafi vi i grupp 2, ascoolt blir det nog.. Men min bajsröst är ju aldrig bra.. HATA!!

Mickis o ja o Palle räkna ut hur länge vi hade sjungit non stop idag minus ala pauser, de blev 6 timmar I STRÄCK. Bra av mig som ska vila, pressa gärnet istället.. Mattias sa till mig förut att akta mig för det så borde väl tänka efter. Men de är så sjukt tråkigt att vila rösten bara! Kan ju säga att ja druckit honungsvatten varje dag minst tre gånger i flera veckor på ett eller annat sätt. Honungsvatten in my ass!!

Crille ringde innan och sa att bilen redan var lagad! Det var tydligen en säkring som hade "bränt" vad det nu innebär. Så på fredag eftermiddag åker jag o Mickis me Palle i Starlet o så hämtar vi hem rallyaudin till trygga Glimma! Där kommer den trivas :)

Nu vet ja inte riktigt vad jag ska göra. Chilla i mitt rum som jag alltid gör. Är faktiskt ledig imorgon, eller ja. Har idrott men går inte på den när jag är sånhär i hals o huvud jämt! Har däremot SJUKT mycket rep imorgon som skall göras.. Pianoläxa 1 och 2, affrogenrep, o lovsångsrep. Kanske även sångläxerep. Usch.. Ganska tung dag, men så är det ibland. Bara att bita i de sura äpplet o komma igen, ja gör ju trots allt detta för att jag älskar det mest i hela världen :)

Hoppas ni alla haft en härlig tisdag, det har verkligen jag! Godnatt på er om ni nu ska sova. De ska inte jag.. sovmorgon imorn ju!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar