söndag 27 februari 2011

Återvänder till Skåne!


Hej hej!
Nu bär de av mot de gröna vidderna i skåne igen! Lite som att komma hem, ändå som att åka bort! Det har vart ett fantastiskt lov och jag har nästan fått träffa alla jag ville. Inte alla men nästan, man hinner inte med allt i världen på en vecka när man dessutom vill kunna ta de lugnt också.. Men veckan har gått fort och mycket har hänt, blivit ljusare i håret och skaffat glasögon! Cool tjej.

I veckan har jag SJUKT mycket att göra.. Det är väl det som tar emot mest att åka tillbaka nu, massor massor som tynger ner axlarna. Läxor, om man nu kan kalla de så på folkis, grejer som ska bli klara, grejer jag måste öva på i piano o låtar jag måste lyssna in och fyrstämmig sats att skriva. Men jag hoppas att det känns enklare och att jag är motiverad direkt när jag kommer till rofyllda Glimmåkra!

Hoppas att alla har haft en fin vecka! Nästa gång jag kommer hem så har Crille flyttat in i lägenheten, och både han och jag har varit i NY, dessutom har lilla bebisen Minea fyllt 2 år. Allt går för fort!! Ändå är de bara om några veckor jag kommer hem igen, sjukt! :S

Kommer sakna alla här hemma!!

Wisch me luck on the stupid trains and busses :D
Puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Hoppas du har kommit fram ordentligt! Och nästa gång du kommer hem, då tar jag med mig dlickorna och kommer hem och hälsar på dig i FLO KLEV! Det lovar jag Lisa... lycka till i veckan! puss

    SvaraRadera