tisdag 15 februari 2011

Glasögon?


Imorgon kväll klockan 7 har No Limits konsert i Broby kyrka! Be there if you can!

Hej och go tisdag!

Har precis slutat.. Har idag sjungit kör me Marie hela dagen, jätteroligt! Det känns så skönt när man känner att det börjar sätta sig lite allt. Asskönt!

Btw så har jag bokat klipp o slingtid på tisdag när ja kommer hem, o på torsdagen ska jag till ungdomsmottagningen o fixa fler p-piller, sen måste jag antagligen fixa en tid hos optikern. Min villa har tvingat mig att kolla min syn, det kan ju vara det som gör att jag är så trött och har sån huvudverk ständigt hela tiden. I så fall är det inte konstigt att jag är trött jämt! Så det ska jag också försöka planera in. Shit man va snygga glaggor jag hade valt i så fall! Åh vad det ska bli skönt att komma hem känner jag nu.!

Nu ska jag sova en timme (suprised?), sen är de kvällsmat, handla, och ikväll "topsbandy" i blå hallen. Vi är villa denna veckan i villa 6 så vi har hand om fikat.. och det är 20.15.. puuuuust va jobbigt. men man får helt enkelt bjuda på sånt ibland. Sen efter det är jag i alla fall ledig! Vilket är awesome.

Igår såg jag ju American History X, fy vad hemskt den slutade.. Allt skulle ju precis bli bra!? ÅÅååh hatar såna slut!! Främst för att storebrorsan, Drake, liknade min "chef" Johan Dischter från O'learys så sjukt mycket, utséendemässigt. Så jag tyckte så synd om honom. Haha.. Men otroligt bra film! Kul att jag faktiskt har skrivit en ressension på den filmen i typ 1:an eller 2:an på gymnasiet utan att jag hade sett den.. Vg- är inte illa då :)

Hoppas alla får en dunderdag! Kanske skriver igen senare!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar