tisdag 15 februari 2011

Kom hem kompet


Hej igen.
Nu har villa 6 haft hand om fikat för denna gången, de gick bra och som tur var fort! Så sedan kom vi hem och gjorde en sjukt mysig grej till vårt kära komp som slitit och jobbat i studion för att få våra inspelningslåtar att låta bra nu i två dagar, nämligen det som syns på bilden. Dessutom gjorde vi en videoblogg och skickade. Man måste ta hand om de små bären!

Imorgon är de en ny dag o jag har sovmorgon, igen! Haha.. Scoore. På kvällen har vi ju även spelning vilket ska bli gött! Jag har faktiskt börjat packa lite inför hemresan också, tur är det väl att jag har bil här denna gången, för då passar jag på att ta hem tv:n och dvd:n. Nu när jag har min dator behöver jag ju ändå inte ha det mer.

Crille ringde förresten förut och sa att han antagligen ska gå och bli med lägenhet. Va, Vad händer med världen? Vad var snacket om att aldrig nånsin sätta sin fot i en lägenhet när jag sa hur jag ville börja mitt hemifrån-flyttande? Jag blir tokig.. Men är det det han vill så är jag glad för hans skull och hoppas det blir bra, känner bara tt man kanske inte alltid måste spika fast vid allt man tycker och känner när man kanske inte ens gör det innerst inne! Ja ja, så är det. haha <3

Dags att "sova" :) = Ligga o mysa i min säng med en film, ikväll blir de första sex and the city filmen. Har ju inte sett dessa än!

godnatt på er och sov gott, så hörs vi imorgon!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar