onsdag 16 februari 2011

Go Spelning :)


Hej!
Kom alldeles nyss hem efter en spelning i Broby! Som tur var är det inte långt alls dit, vilket var otroligt skönt. Faktum är att det bara är 7 kilometer.. Haha.. Så jag och Ellen fixade även så att baseleverna kunde komma och kolla, vi körde hem dom med bussarna efteråt och åkte tillbaka sen igen. Dom är så härliga, bättre publik hittar man inte.

Jag gosmade o skrek jag fast jag inte är hundra frisk. Men kul var det! Och imorgon ska vi spela in hela dagen. Hoppas verkligen de blir bra, kompet säger att dom två låtarna dom har spelat in blev så sjuukt feta! Det skall bli otroligt skoj att de imorgon hur det låter..

Så nu väntar väl mest kudden på mig. Kanske ska titta klart på halva sex and the city som jag var lite för trött för igår. Vill också bara sända en tanke till snälla crille som gjorde att vi får låna hans bil imorgon när de blev lite strul hit och dit med platser för alla i kören/kompet till studion. Det uppskattades nåt otroligt mycket. Speciellt av Davve audi-geek som antagligen kör. Han är så fin min Crille..

Sen ska jag åka audi hem på fredag också. Vilken lycka, MIN SÄNG!! Yes!

Godnatt, hoppas alla har det bra hemma, snart ses vi!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar