måndag 28 februari 2011

Kattpiss i håret?


Aaaw! Hittade precis en bild på första tiden här när ja precis hade inrett mitt rum här i Glimåkra! Får säga att de ser sjukt mycket större ut efter att jag möblerade!

ÄRLIGT! mitt nya schampo o balsam blandat med min efter-dusch hårprodukt luktar KATTPISS. och ja, jag vet hur kattpiss luktar!! Vidrigt o lukta så i håret! Undrar om de är shampot o balsamet i sig som luktar skit eller om de är kombinationen med eftervårdsprodukten som blir vedervärdig? det återstår att se för familjen dahlöf har också köpt detta shampot! Så ringer mamma o säger att de luktar kattpiss hemma så vet jag att de antagligen inte är doris o dexter utan mammas/ någon annans hår!

Nu ligger ja i sängen o myser o väntar på att en kompis ska ringa. Dagen till ära har jag läst KLART hela APOSTLAGÄRNINGARNA i Bibeln som för övrigt är ca 50 bibel-sidor vilket kanske motsvarar hundra vanliga bok-sidor. Sjukt stolt!! Haft tre veckor på oss att göra de så tog de några timmar med flitigt arbetande. Har även gjort lite pianoläxa o lyssnar nu in en låt ja har i sång. Imorgon ska ja börja skissa mer på fyrstämmiga satsen o kanske välja körlåt att lära ut till klassen. Måste även börja kolla på söknigar samt öva teknik plus avista och improvisering. Jag är motiverad!!

Godnatt i "förskott" som ja brukar säga. (förskått?:S)
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar