onsdag 30 mars 2011

Chicago imorgon!



Hallooooosan!

Lånar Mickis dator nu när hon är på cellgrupp o bloggar en sista riktig gång innan de är dags för avfärd.. För ja, det är sant.. Imorgon ska jag till CHICAGO! Helt stört! Jag är helt sprallig i kroppen o vill bara vara där NU!! Men de kan ju va bra att sova en natt till innan.. :)

De blev ett himla väsen me packning.. Vi blev tillsagda att vi fick ha med oss 23 kg packning och 8 kg handbagage, plus hemvägen 2 x 23 kg packning och 8 kg handbagage, men IKVÄLL fick vi höra att reglerna inte var som åren innan varit. Nu fick vi endast ha med oss 1 x 23 kg packning o 8 kg handbagage hem också, vilket skapade en lätt irritation o kass stämning gruppen me tanke på att man precis packat klart o dessutom proppat i allt man kan så nära 23 kg som möjligt för att i USA köpa en ny väska o proppa me nyköpta grejer. (självklart FÅR man ta med mer väskor hem, men inte utan extra kostnad som förrom åren.) Så jag skyndade mig bitter upp till villan o började rensa så gott de gick.. 20.6 kg låg jag på innan ja börja rensa o efter ett agritionsutbrott på mina kläder ja inte kunde ta med så vägde jag igen o jag hade bantat ner min väska med 6.5 kg :D JAG ÄR GRYM! Så nu kan jag shoppa för 9 kg plus 8 kg handbagage! De blir gött.. farligt att släppa iväg mig i USA när jag har flera tusen att handla för OM JAG VILL. Jag ska allt hålla i pengarna! ;)

Så nu imorgon åker jag till chicago efter frullen, o efter 12 dagar i Chicago fortsätter jag till New York där jag spenderar 4 dagar med 8 andra i No Limits. Jag dööörr va kul!!! Sen kommer jag hem på påsklov vecka 15! Ska bli så skönt.. :)

AAAAAAAHHHHHHH resefeber!! :D :D Nu ska vi äta scones ihop för att samla oss lite o sen somna tidigt för att sen vakna upp o åka till USA.. Ja kan inte sluta le :)

Ha de hur bra som helst här hemma! Jag ska uppdatera från motellet, men snälla ring inte mig under denna tiden, om de inte är nåt viktigt. De kostar skjortan! Messa isf så kan ja ringa från automat. Motellet hade tydligen fri uppkoppling så där kommer iphonen till bra användning som vanligt!

Dör jag under resan så vill jag tacka alla jag nånsin mött för ni gjort mitt liv så fantastiskt! Jag är så tacksam! Men ingenting kommer ju hända, Gud är ju med oss ! :)

Puss o kram <3

1 kommentar: