måndag 21 mars 2011

pinsamt lisa..


En vårig picknick för ta två veckor sen!

God morgon!

Underbart att ha vaktmästare hemma så man vaknar av brötande o brandlarm o grejer.. Vill inte vakna på fel sida! Ska va glad..

Igår kväll tog ja ju med datorn till kapellet o spela in lite, bra dag va, när jag är assjuk fick jag abstinens att jag var tvungen att uppdatera min youtubekanal.. så nu ligger ett ganska dåligt klipp i allmänhet uppe och skaver i mina öron att lyssna på, men har fått så många tillsägningar att lägga upp saker så nu skiter jag i det och låter de ligga där.. kan meddela att jag inte har nån röst nästan idag! haha. jag sjunger iaf show me heaven så vill nån lyssna så tänker ja inte länka utan då får man gå in o söka själv på lisa show me heaven cover!

Nu ska ja gå o ta en te dusch, de är nice! Sen tänkte jag gå o käka mat i skolan kl 12 så får hoppa in i duschen me en gång! Har btw en lektion idag :) Sen blir de öva sökningslåtar.. och mer vet jag inte! Skön dag tror jag, kanske återfår min röst efter lite prat o spelar in mer dålig sång o lägger upp, sjukt typiskt mig! haha..

Ha en bra dag!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar