torsdag 30 juni 2011

värme!!


Hej! Solen skiner o det är tusen grader, ska jag i alla fall idag gå ut en liten sväng?? igår satt jag i skuggan eller spelade in hela dagen.. så himla emo! men nu idag ska jag lägga mig ute och öva på dringrecept inför bartenderhelgen med jojjo på vm. det ska bli lattjo lajban tror jag :) sen hoppas jag att joben som är lite intresserade av mig som jag sökt inte vill att jag om jag får dom ska jobba nästa vecka, inte i början av veckan i alla fall. Då ska jag åka till hönö :D med linnea o alla andra. de ska bli superkul!! Hoppas hoppas :):)

jag har lagt upp ett nytt filmklipp när jag sjunger en Jennifer Brown-låt som jag älskar, My everything. Här kommer länkadressen.

http://www.youtube.com/user/Dahlof91?feature=mhee#p/u/0/W0OgJh2EUUs

länk funkar fortfarande inte så kopiera o klistra in i sökfältet ;)

nu ska jag gå ut o plugga lite :) igår hade vi förresten 37 grader på vår baksida.. det är ju sooommaar! Vilket betyder negerbollssmet och saft till frukost för mig :)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar