fredag 26 augusti 2011

Barnvakt


Hallo!

Nu befinner jag mig i Varberg. Jag kom hit igår av barnvaktssjäl, men självklart även för fantastiskt roligt umgänge! Jag åkte direkttåg från Grästorp igår efter 2 och satt i tre timmar o kollade på min nya last grey's anatomy :) Fantastiskt bra serie!

Idag har de gått superbra o barnen har vart så snälla mot mig, vilket kändes skönt! Inga panikutbrott eller liknande utan endast små dampryck som troligtvis stammar efter dampdenise thorsmyr. de har varit supermysigt o nu sitter vi ja o dempa o väntar på att ungarna ska bli trötta o somna.

Vi gick ner till McDonalds för att köpa mjukglass innan, och gick in på en sko-outlet. Hem kom jag med ett par klackisar, svarta skinn med naturfärgad klack för endast 50 spänn. jätteglad och nöjd! :)

Imorgon ska jag ta tåget hem till Borås och Therese. Eller vadå "hem"? jaja, nästan hem. halvvägs :)

Det var väl det, hoppas alla mår bra!
snart flyttar jag! blandade känslor!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar