söndag 28 augusti 2011

Mycket som händer :)


shit, en gammel posebild, INTE vanligt!
Hej!

Jag blev så glad idag när Mickispickis sa att hon läste min blogg, ja fattar ju inte att de faktiskt finns dem som gör det. Så därför får jag ursäkta mig lite, men de känns så in i bomben mycket bättre om jag är förbannad på något av någon orsak, att bara skriva som i förra inlägget till exempel. det var ju bra efter det :) jag får alltså ut mina känslor ganska bra när ja bara får använda fingrarna till att skriva känslorna i meningar, och jag är ju även känd för att vara en drama-queen av min vän robin så jag förnekar inget. de kanske bara är kul med mina cp-ryck i bloggen för er som läser den?

Imorgon händer det mycket!! Mamma ska sjutsas till sjukhuset och opereras, äntligen ska hon få en knäprotes så hon förhoppningsvis blir HELT bra och till och med kan springa med knäet i framtiden. Hon har haft ett krossat och struligt knä sedan en fotbollsmatch vid nitton års ålder då det bröts åt fel håll, men äntligen har hon nu åldern inne (53) för protes.. Så jag håller tummarna och tänker på min fina mamma hela dagen imorgon då hon opereras, gör det du med vet jag!

Sedan har jag klipp och sling-tid hos prins! Cissi som vanligt! De ska bli gött att avrunda min blondering en sista gång :) känns BRA!

sedan får jag väl rycka in nu hela veckan som lillmamma då den riktige mamman är sjuk och sängliggande me knäet. Det är helt galet, men imorgon är det en vecka tills jag flyttar. EN!! En vecka till Stockholm baby.. Men känns skönt att jag kommer hem första helgen i alla fall, då är det ju rockabillyfest för crille, samt no limitskonsert i göteborg!! BE THERE! Söndagen 11 september (jag vet,uuh :S) kl 16:00. De kommer bli awesome!

På tisdag kl 15 ska jag även öva inför Leons dop på söndag med Eva-lena i kyrkans hus, så imorgon FÅR jag inte glömma att lyssna igenom låtarna ordentligt.. puh!

Nu ska jag sova, natti natti!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar