lördag 22 oktober 2011

Gospelkollektivet


tänkte förklara bilden i ett inlägg imorgon.. teaser men ni kommer skratta då.!

wohoooooooooooooooooooooo.. bra kväll i idol, robin brillierade som jag visste!

Jag befinner mig i malmö, ska sova men är så speedad av idol idag så är aspigg. skitkul att få se på tv för en gångs skull! Robin ligger seriöst hästlängder före alla andra.. så himla fett.

jag är alltså i gospelkollektivet. sover just nu i elins dubbelsäng helt själv.. hon är i ystad tills imorn o kollar på erik o hans releasekonsert! LYCKA TILL i efterskott.. haha!

Imorn blir de mer mys. sen blir de flo ett tag <3 nice..

jag har en hemlighet som ingen annan vet. fråga inte vad det är, jag ville bara göra en sjuk teaser.

god natt!
Puss o kram Lisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar