lördag 22 oktober 2011

svar på tal!


jaa, det blir nog ett sjukt inlägg idag för är ensam o har redan kollat allt annat man kan på datan.. så här följer förklaringen till gårdagens ena teaser! Bilden på den kraftigt överviktiga men ändå härligt självsäkra kvinnan.

Jag söker som ni vet lägenhet o rum hit o dit i sthlm o vet inte hur många jag mailat. så mailade jag denna människa (alltså inte kvinnan på bilden), som jag faktiskt tror var den första jag mailade, om ett rum den hade i sin lägenhet. Jag skrev att jag var en glad 20 årig tjej med mera.. men frågade även "Vem är du, och hur gammal är du?" då det inte framgick i annonsen.

svar: Hej Lisa. Jag Heter Anders, är 29 år och söker även rätt kvinna till min lägenhet. när kan du komma om du fortfarande är intresserad?

- Okej, jag tror tyvärr inte att jag är det du söker.. men lycka till med fortsatt letande! :)

"Svaren har bara ramlat in men jag kan säga att du är den som verkligen intresserar mest (kul, han visste bara att jag var glad och 20 år, haha). min förra rumskamrat var väldigt oblyg av sig och kunde ibland gå naken genom lägenheten. Jag vill gärna att det fortsätter så, skulle du kunna tänka dig det? När kan du komma? Kan du skicka bild på dig? (Plus bifogat en sjukt smarrig bild på honom utan tröja i spegeln.. grrr)

DÅ googlar jag på fat mama och får upp den gigantiska bilden och bifogar den.

"Här är jag förra julaftons morgon, men nu har jag gått ner 2 kg. när kan jag komma?"

- Hehe, jag har redan hittat en. Tack ändå!

Hahahahahahahahaha jag säger bara en sak, NOLL-ÅTTOR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar