torsdag 10 november 2011

Braaa dag!


Hej! En bra dag idag!

Nu ska jag strax ut och springa igen, och sen blir de pannkakor och lite chill som vanligt. kanske städa rummet? som vanligt med andra ord..

Mamma har ju kommit i kontakt med pappas musikaliska kompis Tommy. Han jobbade sjukt mycket med musik innan och skrev något arr till Abba och jingel till OS och allt möjligt inom musiken, han är en musiker att se upp till med andra ord! Men han blev sjuk och tvingades sluta med musiken.

Mamma ringde ju honom ang. sånglektioner till mig, och jag mailade honom lite vad jag gjort musikaliskt i mitt liv samt två låtar jag spelat in. Skyscraper och Love you I do. Han vart superimpad :D han tyckte jag hade nåt speciellt och ville att Dan skulle få höra mig med en gång.. det känns hur bra som helst! Dessutom för att största anledningen till att jag vill hålla uppe sånglektionerna nu är inför kommande sökningar till våren. Till exempel X-factor... de visste ingen ;) jo vars!

nu ska ja slänga iväg ett mail, käka nåt litet (blir aldrig mätt på gröt till frukost!!) och sen slänga på mig joggingskorna :D

Ha en bra dag!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar