onsdag 9 november 2011

DUDUDU


hej!

Vart en skän dag me springtur både igår o idag. imorn med!

Jag undrar, från vilket synfält som helst, detta behöver varken handla om kärlek eller vänskap, utan vilken relation som helst kan man utgå ifrån för jag har ställt mig frågan från massa olika relationer till personer men ändå aldrig kommit fram till något svar.

"Hur länge ska man vänta ut en människa, samt hur långt får det gå smärtmässigt?"

Det finns inget riktigt svar.. men sen kom jag på: tills man själv känner att man inte mår bra längre. man ska alltid sätta sig själv i första hand, det är alltid VIKTIGAST!

För hur mycket du än älskar en person så får du inte älska den mer än dig själv. För du tvingas leva med dig själv 24 timmar om dygnet, och DU är det finaste du har!

glöm aldrig bort dig själv genom allt elände i livets motgångar, och glöm inte att vara dig själv. Alla andra finns ju redan!

Mamma har ordnat så jag antagligen kommer få en sångpedagog snart.. :) i så fall kanske Dan H, det enda jag kände igen och kom ihåg av honom när hon nämde hans namn var att han var agnes sångcoach innan och under hennes idolresa. plus att jag TROR att han inte har nåt hår. kul parentes

ska försöka somna tidigt idag och låta hoppet sakta men säkert rinna ut ur mina händer som sand mellan fingrarna som inte kan sluta tätt, de ska bli gött när de är över!

Puss o kram och god natt

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar