fredag 11 november 2011

Dimmigt idag!


hallåå bloggen!

Här ligger jag i sängen me pyjamasen på! Woooops, men de finns en förklaring. ja kunde som vanligt inte somna igår, men till slut efter en liten lättande grej så kunde jag det, och då va klockan 2. då ställde ja min väckarklocka på 10 för d kunde ja sova 8 timmar och samtidigt vända rätt dygnet. så vaknade jag halv 9 istället imorse, skittrött men ja tänkte ändå gå upp liksom. Tog med täcke o kudde ner till soffan o bara möös, mamma gjorde frukost o allt va supernice.

ojsan. klockan 10 somnar jag och sover till 1. BBBRRRRRRRAAAAAAAAA LLLLIIISSSSSAA!!!

så sinnessjukt dum..

aja, ska nu snöra på mig dojjorna o skutta ut på en joggingtur in da woods, och sen ikväll blir de mys med familjen framför idol med PIZZA <3 efterrätt, citronfromage! mm.. ja får bestämma en del nu när jag är hemma ;)

hoppas ni får en bra dag me mycket fredagsmys!

robin är verkligen min bästa vän! Jag är så glad att jag har honom!!

puss o kram på er alla! :)
/Lisa<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar