lördag 12 november 2011

underbar dag!


en tid av stille äger rum. en tid utan pengar, men det känns ändå okej. det är ju mitt fel!

idag har vart en fantastisk dag åp många sätt. dagen började med att jag igår somnade vid kanske halv 3 efter att ha kollat på hundra vakna me the voice klipp. martin, visst är han läcker, men jag är förbannad! vad är det med denna jäkla jennifer aniston?? Crille ÄLSKAR henne över allt annat ungefär, och tydligen så är Martin Björks högsta dröm att dejta o hångla upp henne, han är över öronen förälskad i henne. Kom igen??

jaja.. skit samma! ja somnade o vaknade vid halv 12. gick upp, och ja.. haha! varmvattnet var ur funktion i flo då elvärme byts ut till bergvärme, så girlsen i familjen åkte till mormor spaniens lägenhet i vbg o duschade. sen åkte vi till stan o shoppade :D :D

jag köpte ett par lack-leggins. fast me tyg med. aja, skitsnygga! två genomskinliga skjortor me slips. har tre i olika färger nu.. ;) plus ett par klack-höst SKOR :D eller höst-klack-skor. sen åkte vi hem!

Väl hemma brände jag en skiva åt finaste finaste Patrick Thorsmyr som jag ÄLSKAR och alltid kommer göra.. Vi är homies och står på samma sida jämt, om jag inte får en för sur blick av Eva för då byter jag snabbt till hennes.. men i alla fall så fick han en fyra år försenad skiva av mig med bara två låtar på iof.. men ja kunde inte stå för dom gamla grejerna! han fick min autograf med ;) som negern i USA sa kommer att bli stor en dag! Hoppas han hade rätt, känns ju avlägset men.. robin var en vanlig kille för ett halvår sen? helt sinnessjukt..

mamma o ja var iaf hos fam thorsmyr ett tag, mamma skulle klippa sig av denise o ja fick pussa på Minea, Linella var mest blyg för Lisa idag.. men hon har verkligen sin charm den lille sötnos-köttbullen (OKEJ DENISE) <3

sen åkte vi hem o ja kände att ja ville träna idag med. så ja powerwalkade på mammas gåband till "Så mycket bättre". superbra o jobbigt! Nu ligger ja i sängen o är trött (:D:D:D!?!?!?!)

så ska ladda hem en film nu som heter Get him to the greek som är sjukt bra. sa jag ladda hem? nej.. hyra! hemmakväll ligger bara runt hörnet här i flo city!

Ha en mysig lördagkväll alla! Jag är glad för ja känner att jag har gjort framsteg i mitt liv idag!

Puss o kram , speciellt till alla i familjen Thorsmyr <3

1 kommentar:

  1. Tack för skivan, den kommer att gå varm mellan Grästorp o Götene.Ha det gött.

    Många kramar till min "IDOL"
    Patrick

    SvaraRadera