måndag 28 november 2011

JULIA PÅ IDOL!!



hej!

är seriöst såhär trött just nu. gammal bild men jag gäspar ju så ni fattar. haha

Ligger i min säng o känner mig helt till freds med livet just nu :) även fast vissa inte beter sig som dom borde så har jag fantastiska vänner runt mig och jag kan inte annat än le när jag ligger här i mitt STÄDADE rum med grey's på tvn! Lyssnar på öppna din dörr med Danny. Han är kung och ca snyggast i världen , nån som håller med?

nej, ska jag va ärlig. så är det bara för han är så ödmjuk och fin som jag gillar honom. han har fötterna på jorden och är en mysig prick tror jag!

Idag har jag haft 7:orna, vet inte om ja skrev det? dåligt minne.. sen kom jag hem, tänkte egentligen simma idag då musiksalen ligger i samma hus som simhallen i herrljunga. gött o flyta runt lite på flärret. haha jag provocerar bara!

men på väg hem så stannade jag faktiskt och solade i 17.5 minuter (haha). så himla nice. men ja tror alltid att massa djur har krypit in i min kropp när ja solar solarium fast man har på sig, de känns som alla möjliga har legat där me skabb o allt va som finns.. :S

jag är så himla mystrött! myser me grey's, myser me datorn, myser myser myser. Crille var här förut och vi pratade ganska länge. Det var skönt då vi saknar varandra emellanåt, men vi mår bra och det sista vi vill är att sudda ut varandra ur våra liv. det funkar inte så! han var här och hämtade elin, hon ska ju bo hos honom nu. i veckan.

jag fick veta VÄRLDENS grej idag!! På fredag är det IDOL i GÖTEBORG. Julia, en av mina bästa vänner från gymnasiet ringer mig från Götet där hon går balettakademien, och säger att hon ska vara BAKGRUNDSDANSARE PÅ ARENAN PÅ FREDAG !!! Hur fett är inte det!!! WOW vad stolt jag är!! Julia och Robin på samma scen, samma nummer !? Helt sinnesjukt.. och det sjukaste är att jag antagligen kommer få se det live! två av mina bästa och finaste. så mäktigt, fruktansvärt glad för deras skull !!

vilka vänner jag har.. jag och julia (förr?)förra midsommaren.



Jag och robin när ja hälsade på honom på sin skola en helg nån gång i våras.
border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5680183862280141970" />

Nu ska ja sluta tjöta på er.. blir jätteglad när ja ser folk som skriver. Vill veta vilka som läser här :D :D tack anna för att du tycker jag har en bra blogg.. kan inte förstå att mitt patetiska liv kan va kul att läsa om!

IMORGON ÄR JAG LEDIG. Hur nice är inte det! Ska bara goosa hela dagen lång.. <3

Nehepp, långt inlägg, kort stubin! haha skoja . Sov så gott sen alla, vi hörs imorn!

Puss o kram and rock and roll
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar