fredag 30 december 2011

rolig och jobbig kväll


min fett goa julklapp av pappsen.. kom vinter kom.

Heej!

Supermysig kväll med lisa agge o ANNA <3. så skönt att träffa henne o få känna på bebismaggen .. åh så glad för hennes skull !!

Men det var en jobbig kväll med, mycket som springer ikapp känslomässigt o saker o ting kommer upp och jag får svårt att kontrollera även fast jag inte borde bry mig. men jag bryr mig, annars hade jag inte delat mitt liv under så lång tid med någon annan. klart jag bryr mig.. annars är man ju känslokall. och det är nog det sista jag är! börjar ju gråta om jag ser en delad mask på marken pga medlidande !

på nyårsafton ska vi tjejer som sagt äta mat o bara mysa i vara . nyår är så äckligt överskattat ! Men sen på tolvslaget , jajemän.. då ska vi gå fram och kyssa våra pojkvänner ! underbart .. inte alls ångest , enda singeltjejen , kan kännas som himmelriket för vissa men helvetet för mig . vill bara gräva ner mig för alltid o krama min katt .

det är väl lika bra att klargöra här för alla ni som läser , att har ni hört några rykten på senare tid om att jag är tillsammans med gud vet vem så är det INTE sant . jag är inte tillsammans med nån .

DÄR släppte vi det för det är inte jättekul att upprepa faktiskt !

nu ligger jag här o blir skype-pepptalkad av världens bästa maikel som jag älskar så sjukt mycket .. han är världens bästa på att göra mig glad när allt känns skit och är också världens bästa vän ! dessutom singel och 12:a i idol.. så nära men ändå så långt bort, - skicka in era bidrag hit så kirrar jag hans nummer rakt av bara! ;) hahahaha <3

nu ska ja mysa ihop mig o förbereda mig på något riktigt tungt ... en fet sovmorgon på hela morgondagen med mina 2 duntäcken o 8 kuddar :D :D :D

sen OC, sen lite filosofi på det och sist men inte minst somna o drömma om . . ja de får vi se..

puss o kram på er! glöm inte att ta hand om varandra..
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar