tisdag 28 februari 2012

Sen kväll


myysis

heej alla!

nu ligger jag i sängen och kollar big brother 24/7. bra underhållning om man inte har nåt bättre för sig såhär på kvällskvisten! Jag råkade somna förut när jag skulle tränat.. somande kvart i 7, skulle gå en halvtimma på bandet halv 8 men sov och vaknade 5 i 8 och gick ner och såg på Sofias Änglar. Så nu är jag ändå rätt piggelin! Men jag har ju inget att passa imorgon så det är väl okej.

Jag har mått jättekonstigt idag, slem i halsen som jag haft i flera veckor plus ont i halsen på morgonen och TRÖTTHET. trött som en get typ, och vaknar inte till liv fast jag tränar eller är ute i stallet och grejar.. Jag tror jag har något som ligger under och gror och aldrig kommer fram riktigt.. Men så är det, jag är annars frisk i övrigt :)

Ska försöka uppdatera Joes annons också, nu börjar folk vilja köpa häst. Så nu ska vi försöka på riktigt och hoppas han är såld innan sommaren. Det skär i hjärtat men är bäst för honom också.. min charmiga prins!

Ska (om det är fint vårväder imorgon) ut och springa tror jag. lägg märke till OM. ;) annars går jag på bandet istället! Funderar även på att köpa blekning och bleka sönder mitt löshår imorgon.. kanske kan använda det i så fall!

Mamma har varit jättehängig i över ett halvår, så hon gick och röntgade sig, och det visade sig att hon hade bihåleinflamation som kanske måste opereras bort. usch, stackars mamma!! Men då blir det ju bra efteråt förhoppningsvis..

nu ska jag säga hej på er, och fortsätta mysa vid bb.. så otroligt patetiskt men så otroligt underhållande, eller hur?

Puss o kram <3
/Lisissssssa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar