måndag 27 februari 2012

big brother


hej kåmpisar

jag sover för sent på nätterna. måste ändra på det, men då kanske inte det bästa som kunde hända va att maikel hjälpte mig fixa big brother 24/7. nu sitter en där och stirrar, plus att de inte finns nåt bra tillfälle att stänga av på eftersom att det ALDRIG tar slut. hahaha. men underhållande kan ju ingen säga att det inte är. speciellt dendär idioten hanna widerstedt. shit kolla in hennes blogg och räkna ut intelligensen därifrån! videobloggarna är väl bäst.. haha!

tyckte jag kände igen hennes röst när jag såg bb, och insåg då att det var ju hon som skickade ett videoinlägg till kissie. bloggvärlden är SÅ PATETISK så jag dör ..haha

nu ska jag gå ner och se inspelat äkta människor! Jag är så sjukt trött.. men ska försöka söka lite jobb och så också. får se om jag tränar idag, i så fall på gåbandet!

har ni tänk på hur människor kan ändras i ens ögon till både det positiva och negativa? Det jobbigaste för mig är att jag inte riktigt kan veta vart jag har en människa som jag haft full koll på innan när den ändras sådär. det är inget man kan eller ska göra nåt åt men, det kan bli lite jobbigt! I lilla Lisas värld 8-)

hoppas ni alla har en bra dag, lite jobbigt att vädret beslutade sig för att vända om, men sånt är livet :)

Puss o kram <3
ha en fin dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar