torsdag 9 februari 2012

Torsdag, 8 dagar kvar..


tjaaaabbaaaaa hörru

nu är det en vecka och en dag kvar till x factor söket.. oh my god please be with me the whole day amen!

igår kväll åkte ja hem te bellis och hon blekte mitt hår! Vi ska göra klart de på söndag. de är verkligen skillnad, vilket känns skönt! Slitet, men va tänkte jag ? det sitter kvar på huvudet i alla fall, räcker för mig :)

idag ska ja försöka bli hundra procent frisk!! Ska gå ut och gå sen för att komma igång lite, kör lite på grejen att "träna sig frisk". till en viss mån tror jag på att det kan funka. :) frisk luft i lungorna skadar inte den sjukaste, så länge man inte anstränger sig..

hoppas som alltid att ni mår bra! jag mår bra! Är lite lite seg. sitter med hårinpackning i håret och rosa nymålade naglar och ser på tv :) mysigt..

puss och kram på er, ni är fantastiska!
/Lisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar