torsdag 9 februari 2012

mysigtttt värre


Heyy felous!

stavade nog fel

har fått min karaokebakgrund nu tioll x factor , inte hundra nöjd men hoppas bli de när han har slipat till dom grejer jag bett om. Detta är viktigare än nåt för mig!!

Var ute på en iskall solig långpromenad i över en timma innan, benen är helt sega och goa nu! För tillfället kollar jag upp olika sökningar jag ska göra. Furubodapapper skall skrivas ut, fler x factor-papper ska skrivas ut, och musikhögskolan ska kollas upp noga och skrivas ut papper där med. så de blir pappersarbete idag med andra ord ;)

sen ska jag och mamma och frivilliga se på en film som heter "jag saknar dig" tror jag. myspys!

Resten av veckan efter helgen ska ja bara KÖTTA både sång, träning och koreografi till min audition! Åh vad gött de ska bli!!!

Puss o kram <3

1 kommentar: