tisdag 30 november 2010

Michael Jackson


Hej! Jag är lika sjuk idag igen jag, kanske till och md lite värre med tanke på att jag haft mer feber idag och inatt än igår. Jag har gått mot mina principer och tagit ännu en alvedon för ca 1 timma sedan så nu känns huvudet inte lika tungt. Det går över!! Men ikväll är det afrorep och det kan jag inte missa. Så jag får sitta och ta det lugnt på kanten elr nåt. De löser sig.

Inatt drömde ja världens mardröm :( vaknade klockan 6 och tackade alla man nånsin kan tacka för att det var en dröm. Så lycklig över att jag vaknade, men blir bara ännu mer ledsen när det slår mig att det faktiskt finns dom som har det så illa som det var i min mardröm. Fy för livet ibland säger jag bara, vad orättvist det kan vara.

Nu när jag vart sjuk så har jag hunnit med en del filmer. Kollade igår, inatt och idag på MJ - This Is It, och jag bara ler. Ler genom hela filmen, vilken otrolig förebild jag har. Jag är så lycklig att hans rätta jag fick komma ut i världen och ge honom rättvisa inför alla som trott annorlunda om hans personlighet och allt var det var. Jag kommer alltid stå fast vid hur jag tror om allt som sagts, och har alltid haft nån slags "överbeskyddande" grej över honom. Har någon sagt något om honom så har jag alltid haft taggarna utåt och försvarat på nåt sätt med en gång. Men det förtjänar han. Han var verkligen otrolig och jag är så ledsen på ett sätt att han inte finns mer, han skulle fått slå igenom en sista turnérunda och visat sina sista slutkrafter för hela världen!!
Köpte btw ännu en jättefin spegel med hans ansikte från thrillerskivan på Ullared, så nu har jag alla i den serien. De känns braa!

På torsdag ska jag vara frisk. För då kommer Crille och jag kan knappt vänta. Jag saknar honom så otroligt mycket och känner mig inte hel alls utan min andra halva. Man kan fylla ut den riktigt ordentligt och ibland glömma bort att man saknar, men när det väl kommer till kritan så kommer man på att man aldrig klarat sig utan det där lilla extra som kryddar livet nåt så otroligt.
Nu vankas lussebullebak här i villa 6 tror jag, hade ju vart trevligt om man hade kunnat känna de goda dofterna men nej då! haha..

Ha en underbar tisdagkväll allihopa!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar