onsdag 19 januari 2011

Headache


Heellloooo...
Jag är hemma me huvudverk idag. Har haft det i flera dagar nu, Men jag tror inte att jag undrar vad anledningen är längre faktiskt.. Jag är nog för stressad innerst inne men vet inte om det riktigt själv. Det är väldigt mycket nu veckan som kommer, spelveckan börjar på fredag och det känns som det är hur mycket frågetecken som helst kvar som måste lösas innan, och så ligger jag här hemma nu när jag borde springa runt som en uppskruvad bäver och planera o fixa.. Men grejen är att det finns liksom inget att springa runt o göra, jag bara tror det :S Men iaf, Sen har vi pianouppspel imorgon vilket också alltid är lite av ett ångestmoment typ.. Så ska jag ha valt ut en låt också. Sen tror jag att det kan vara mycket möjligt att det är lite biverkningar för att jag sovit så lite nu det senaste, men jag kan typ inte sova så jag vet inte vad jag ska göra åt det. Inatt sov jag i 8 timmar. Okej, de kanske låter som: ILANDSPROBLEM, - LISA DAHLÖF HAR FÅTT HUVUDVERK!!!!

menar verkligen inte så.. men i sin blogg skriver man ju va man tänker på, o ja tänker på att jag har ont i huvudet, haha.. RIKTIGT surt att missa repet idag bara :/ usch.. det ville jag verkligen inte. Men så är det. Jag har nu knarkat alvedon och känner redan att det känns bättre, men då känns de typ bara dumt sen när de är borta igen för då är jag ju helt frisk igen, o då känns de som att ja bara skiter i skolan typ.. fast jag inte gör det, men man vet ju aldrig vad folk tänker!

skit samma! Vet ju att mina vänner inte tänker så om mig men man är ju lite töntig o tänker för mycket ibland. Har en hel dag att slå ihjäl fr.o.m nu.. kan de inte bara bli kväll typ..
Nej jag är inte emo!!

Ha en bra dag!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar