måndag 17 januari 2011

Övning


MJJJJJJ!!
Ni skulle bara veta vilket disco jag har i villa 6 just nu! FF all the way, i like! Övar som en liten gnu på piano, sång, dop, teori, gehör o allt möjligt.. Men har nu en liten discopaus me mina feta högtalare. Ska bli gött o bli klar me allt nån gång! Somnade halv 6 i morse så kanske skulle sova lite "middag" innan repet kl 8 också :) No Limits ska repa inför spelveckan som börjar på fredag i GRÄSTORP, helt underbart!! Sjukt gött me gospel! Lycka!

Men nu måste ja nog koppla in synten ist för högtalarna igen och sluta me mitt Michael Jackson och Bruno Mars-disco. Btw, jag ÄLSKAR bruno mars. Han är söt! MJ behöver jag väl inte ens säga något om. said with love, L-O-V-E! Nu är de dags att öva.. Kanske bloggar mer sen efter repet!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar