torsdag 24 februari 2011

fixar-torsdag!


Hej hej allihopa!
Idag fick jag en redig sovmorgon :) gick upp 10.10 o somnade innan 12 igår! Riktigt nice.. Idag ska de hända en del grejer, jag ska strax slänga mig iväg till ungdomsmottagningen och fixa fler p-piller, (undrar hur många ja har ätit i mina dar, de blir nog en rejäl hög om man lägger ihop de. läskigt :S) sen åker jag och hälsar på skruttfian Moa och hennes lillasyster Tindra o mamma Jenny på nolgården en sväng. De blir mysigt! Sen utan att vi vet ordet av så är klockan mycket och jag och Crille är bjudna till Denise och John på lite mat ikväll, och vi står för efterrätten. Avslöjar inte vad, men de blir dundergott! ;)

Men nu ska jag som sagt dra. Hoppas alla har en bra dag som jag! Mer än halva lovet har gått och det är ganska meningslöst med 1-veckorslov. Man hinner ju knappt hem innan man ska iväg igen, haha!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar