onsdag 23 februari 2011

MAMMA < 3


Mammas födelsedag idag 23 februari <3

Där ser man! Lisa hade brytningsfel o har beställt glaggor :D hell yeah!! sketsnygga! Som jag måste ha hela tiden. Coooooooooooolt!

Mamma fyller idag år och jag överraskade henne i morse me min lilla present ja hade köpt på gröna gåvan, en jättesöt blomma i en superfin kruka me fat o små rosa hjärtan hängandes på. Plus en tvål o ett kort där de stog, de handlar inte om hur gammal du är, utan hur du är gammal. fint ;) Pappa hade kommit in med en bricka halv 7 imorse me ett ljus på. inget mer.. hahaha!! Han e härlig..

Ja o mamma har umgåtts hela dan o handlat smink, köpt glasögon till mig, o mat till kalaset ikväll! Jag valde förresten svarta ganska skarpa bågar, enkelt me svart! Skitsnygga tyckte mamma o jag. Tur hade väl jag att världens bästa gudmor Eva jobbar på synsam så ja fick lite rabatt.. :) Dessutom blev ja bästis me gubben som kolla mina ögon, vi börja snacka gospel o ja fick en lapp m ed mig hem på en grym bas-sångare.. kan tydligen sträcka sig över 5 hela oktaver, impressing ;) Han va härlig!

Nu ska ja hjälpa mamma att städa, sen spela in lite! De är nice!! Hoppas alla har en fin dag, glöm inte att tänka på min fina mamma idag på hennes dag, kan inte säga för många gånger hur BÄST hon verkligen är!! <3

puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar