fredag 4 februari 2011

Sånglektion med Anna



Fantastiska Anna Weister Andersson
Igår kunde jag inte somna igen, don´t ask me why. I alla fall, även ganska så förkyld o jäklig.. så då tänkte jag igår kväll, "amen ja kanske inte kan sjunga så bra imorgon ändå första lektionen på sånglektionen, kanske tar sovmorgon till halv 11 istället.." Men tänkte sen , nej! Tiden med Anna som sånglärare är alldeles för dyrbar för att gå miste om för att man är lite sjuk! Och jag har nog aldrig haft så rätt kände jag nu efteråt.. Det gick så galet bra fast jag är apasjuk i halsen!!

Hon berömmer o hittar småsaker hela tiden, o sitter och blundar när hon spelar och bara njuter! Idag sa hon vid flera tillfällen, du har nåt så fantastiskt och varmt inom dig som kommer fram ibland, och när det gör det så ryser jag i hela kroppen!

Det värmer så sjuuukt mycket att få höra från en så otroligt duktig sångerska!! Hon är bara bäst.. Det är verkligen så. Mitt självförtroende hoppade upp ett snäpp igen efter de dramatiska fallet i förrgår. Så himla gött!

Ikväll ska ja få LAX A´LA MICKIS!! :D Yes!! Och imorgon, för den som inte vet, så kommer crille och HÄMTAR mig för att ta oss till scandic hotel i Halmstad för en natt när vi bara kan vara tillsammans o gå ut och äta o bara njuta av att få träffas lite. De ska bli så himla mysigt och jag längtar!! crille in my <3

Ha en dunderfin fredag me a lots of fredagsmys, kan hända att de kommer ett inlägg te sen. Who knows?

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar