onsdag 2 mars 2011

Fyspass o danslektion!


Det är coolt att om man googlar på dans, så är den första bilden som kommer upp på vår danslärare Milka på gymnasiet. Snygg bild va? :)

Warrap yoo!
Idag var det segt att gå upp.. Tänkte nästan hoppa bibel-lektionen men så var jag stark nog att komma iväg i alla fall. Men dum som ja är satt ja och kollade massa CNN program i min iphone istället. SUCK! Är man där så kan man väl lära sig något ändå!

Efter det hade vi idrott, och detta var första lektionen på jag vet inte hur länge, säkert efter jul, som jag var med och faktiskt var "frisk". För jag kan inte kalla mig hundra procent bra men jag är bara lite seg i huvet o snuvig men annars är jag bra vilket är UNDERBART!! skulle vilja att de höll i sig resten av tiden här. Och resten av livet med för den delen. Men på idrotten i alla fall, så hade vi fyspass med stationer vilket var grymt kul! Älskar att fysa o pressa kroppen till saker den inte klarar av typ, haha! Tycker gemensam träning är jättekul.. Och inte nog med det, helt slut i armar har ja även brottats lite me Oscar till o från hela dagen men ska även på danspass ikväll!! Typ latinodans, SKITKUL! Älskar att dansa och har alltid gjort, så de kommer nog bli riktigt riktigt roligt.

Vi har förresten isolerat villa 8. Viktor kaaaaaaaaaaaaanske kanske kanske har blivit magsjuk.. Jag har kramat honom idag, Anna har ätit av hans fisk på lunchen och alla andra har väl med kramat o rört han för den delen med. Så idag nu på kvällsmaten så satt hela no limits och åt 12 stycken pepparkorn var som vi fick av köket, plus att vi gick och spritade våra händer. Haha.. Såg nog kul ut men vem vill bli magsjuk? det är väl bra om de skulle funka, Stefan (vår präst) har inte vart magsjuk sen han började äta pepparkorn så fort någon i hans omgivning fick magsjuka.

Jag är så glad om jag nu kan komma igång med mitt nyttiga eller i alla fall träningsfyllda liv igen, jag älskar det ju så varför inte bara få tummen ur!? Hoppas verkligen de håller i sig så ja kan gå ner de lilla ja vill och bli mer hälsosam o snyggare! Jag vet, alla tänker och säger: "Men du är ju smal! Tänk på oss andra som inte är det", "du behöver ju inte gå ner ett hekto!!" Du ska va nöjd som du är..." Jaja, i get it. Men det är min kropp och jag var nöjd för cirka ett år sen, och vill gå tillbaka till det igen. Det är klart jag vet att jag är smal, och jag jämför mig inte med någon annan än mig själv, och tycker det är helt normalt.. Så jag bantar ABSOLUT inte utan vill äta bra och det jag vill och gå ner dom kilona jag vill och träna mycket istället. Powerwalka mycket och löpa mycket! Det låter väl inte alls konstigt? Man ska vara nöjd med hur man ser ut och jag vet att jag kan det om jag bara vill och då borde folk peppa istället för att lägga över saker och ting på sig själva.

Hoppas alla haft en bra dag, nu ska jag spela lite piano och sen powerwalka iväg på danslektion :) SOO exited!!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar