torsdag 17 mars 2011

USA planering BABY!


Hej hej.. Godmorgon!!

Jag känner ett litet litet sting över att vara något bättre idag.. är de möjligt? isf hoppas jag på att vara hundra procent bra ikväll så ja kan va med imorgon.. har ju sånglektion och allt! och sen villvillvill ja så gärna åka till furuboda i helgen som ja i nuläget ska men är ja för sjuk så går de ju inte. men om ja bara kunde bli lite friskare för varje sekund så.. :)

Jag är orolig över Crille!! Johan är ju också med.. Dom två har tagit sitt pick o pack o åkt till NY över helgen! De ska se en NHL match.. Crille har ju en tendens att hamna i konstiga situationer.. men han LOVADE mig igår att han skulle ta de lugnt och inte hamna i några gangsterområden o inte bära fel färg på jackan på fel ställen o allt var det var jag sa.. inte spränga saker o ting.. dessvärre är jag sjukt ledsen att jag inte är med. hade vart så himla kul att åka till USA me Crille o höra honom prata engelska "på riktigt" som han säger att han aldrig gör här hemma. HAHA!! Tror de ligger en del skolk i engelskaschemat o lurar där bakom istället faktiskt. SÖTNOS! ;) <3

Vi i New York-gruppen satt igår i villa 6 o planerade saker vi ska göra i NY under de dagar vi kommer bo där efter Chicagotrippen. Vi stannar alltså extra dagar när de andra åker tillbaka till Sverige igen! Vi pratade lite på vad vi ville se för turistsevärdigheter och vad vi ville göra.. Vi kom fram till att vi ska äta frukost i Central Park varje morgon, me tanke på att vi bor preciiiis brevid :) springer in på central perk o köper en latte med kanske ;) Sen ska vi nog ta gratisfärgan förbi frihetsgudinnan o ta lite kort såklart, o de coolaste av allt är att vi kanske ska gå på broadway o se Lejonkungen-musikal!! HOW COOL IS THAT!? dom sämsta platserna kostar typ 50 000 men vadå då, gått på broadway!

de kommer bli en helt underbar resa och jag längtar.. det är ganska svårt att packa bara.. Så mycket ska med! Finklänning till gudstjänsterna (och ja, balklänning duger nästan inte ens. finklänning, handskap, klackskor, baluppsättning, rubbet borde man tänka!), kläder för tempraturer mellan -1 grad till +25 som de denna veckan ska vara i New York.. :P Haha! Helt galna tempraturskillnader!? Vet inte hur de kommer va i Chocago denna vecka dock men gissar på nåt liknande. Ska bli helt marvelous o ja kommer shoppa som en tok! Converse! Yees! Mina väskor kommer va sjukt fullproppade på väg hem..

Hoppas alla har en fin dag!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar