torsdag 19 maj 2011

deppdeppdeppledsenledsenändåglad?


mamma o pappa < 3
Heej

Vilken känslomässig dag det blev.. började med stortjut i morse på grund av trötthet blandat med fantastiskt pepptalk-tal av världens underbaraste sara, vilket relaterade i deppighet över att slutet kommer allt närmare o tårar runnit titt som tätt hela dagen lång. Då är det väl tur att man har världens finaste lärare och vänner som finns, men inget kan ta bort denna sorg! Fruktansvärt.

Annars, mellan tårkalasen, har vi repat, vi har haft en fantastisk konsert på furuboda igår, vi har haft en konstig dag med konstigt väder, ösregn o direkt solsken o blå himmel. Underbart på alla sätt, men ändå ledsamt. Sen lärde jag ut min gospellåt som jag skrivit till klassen, det gick superbra men hade behövt lite mer tid med tanke på att det är ganska svåra grejer att sätta på bara en kvart.. men ändå nöjd!

efter "skolan" (roliga timman 24/7) gick frida o jag ut på en promenad i solen. Häggarydarundan- undra om jag sa rätt nu.. fattar aldrig vad den heter! Världens mysigaste runda i alla fall med kossor över allt o hästar o kullar, backar, dalar, solsken o underbart bara.. Jätteskönt!

Sen hade jag sånglektion, och jag fick spela in 3 låtar på lektionen. Som ett minne att ta med sig hem sen, och nästa vecka igen ska jag spela in 3 till. Så 6 låtar kommer jag få hem på skiva.. det blir jättekul.. UUHUUUU VA SORGLIGT!!

Imorn drar vi på spelelg, så så mycket bloggandfe kanske de inte blir.. kan ta me iphonen (kan ta med? tar med) o kanske kan blogga lite därifrån. Sötaste Tezz är med oss tills på lördag. de ska bli jättemysigt!! Hon är så fin o go.. :)

Imorn bankeryd, har du vägarna förbi så kom! på lördag ska vi till tidaholm och då ska mormor få höra oss för första gången.. superkul! Sov så gott alla!

puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Ååh snyft att dagarna gick så fort. Det var verkligen hur mysigt som helst att få vara med er!
    Du är så fin Lisa! <3

    SvaraRadera