måndag 23 maj 2011

näst sista spelhelgen


HEJ

Helgen som var: Konsert fredags i Bankeryd, de gick superbra! Dock stor stenkyrka så lite krocks med att sätta ljud men de löste sig! Vidare till Tidaholm för övernattning!

Konsert Lördag i Tidaholm, mormor, mamma o Elin kom o kollade! Superkul o en rolig konsert plus att mitt solo var med. Kul för mormor! tusen miljoner bullar på kvällen och en live-show i "Vill du ha sex med mig"-videon resulterade i korta drag kvällen. men de va kul Oscar, skitkul!!

Konsert söndag i Falkenberg! Världens jobbigaste kyrka att sätta ljud i, men det löste sig ju. Värre än Kinna, i kinna var det ett enda stort valk som tak, men här var det massa valv i taket.. Men som sagt så löste det ju sig! och vi fick träffa ÄLSKADE Ove, prästen från Kinna. Även han vi bodde hos i församlingshemmet, - världens bästa Ove med andra ord! Han är verkligen bäst.. Även Sven-Inge och Anki som ett gäng av oss i No Limits bodde hos förra besöket i falkenberg fick vi träffa igen! åå va härligt det var.. deras bemötande var helt sjukt fint sist så att träffa dom var minst sagt välsignat!

efter konserten begav vi oss hemåt. Jag sov som vanligt hela vägen hem, på skönaste Ellen! När vi var hemma kände jag att jag hade en alien i magen. så de va ju lite jobbigt! Men de gick över när ja vaknade halv 12 idag! hihi ;)

Sötaste Tezz har vart med oss i helgen också! Supertrevligt, hon är så go! Varsin present hade hon lagt på våra sängar också.. naaw! Btw så jockade Calle o Danne sönder min luftmadrass :( den är hål i nu! Skit..

Nu ser vi fram emot vår sista fria helg! Det ska bli roligt.. umgås o bara ta vara på varandra.. kanske nån mysig utflykt i helgen? paddla kanot o stanna över nånstans i skogen? Man vet aldrig på Glimma! <3

Ha en superbra dag alla hemma! Jag har världens sakna crille abstinens.. Känner mig lite jobbig när jag ringer 24/7 men jag saknar honom helt sjukt mycket..!

Puss o kram på er alla! <3

ps. nu har vi bara 5 spelningar kvar på skoltid.. :'( ds.

1 kommentar:

  1. Ååh vad bra att du uppskattade min lilla surprise. Det har vatt så sjukt mysigt att vara med er. Du är så fantastisk Lisa, kan inte beskriva hur mkt jag tkr om dig vännen!
    Kraaaam !

    SvaraRadera