onsdag 30 november 2011

Aotch ..


oj. somnade! men nice att ha sovit lidde midda :)

ja har hunnit med en del idag ändå. började med att drömma en mardröm.. :( lady gaga var med, familjen var med, kamel var med och en mördare som ännu inte va fast och hette sven stensved. de slutade med att han sköt mig på mitt hotellrum med ett gevär.

när ja vaknade så blåste o regnade de ute så hela huset knaka o de kändes som sven stensved knacka på alla dörrar plus att de va kolsvart.. ni vet den där känslan när man drömt en mardröm, de kan va en pytteliten grej som inte ens är läskig men just då är kroppen så skärrad och jätterädd! Konstigt detdär..

Sen åkte jag till jobbet, luciaövning och friluftsdag idag! Det var roligt. På väg hem solade jag igen. vet ni va ja gjorde? brände röven. F*n va ont de gör eller!! HAHAHA xD

Sen kom jag hem och lagade pannkakor me nutella på sen la ja mig i sängen o myste me grey's :) tydligen somnade jag, vaknade nu och drömde att ja hängde me dom som är med i serien, haha kul! Dystert slut däremot när de slutade med att jag fick två tumörer på mitt vänsteröra som för övrigt var SVART. alltså mörk hudfärg. amen hör ni hur ja drömmer eller ??

ikväll är de bonde söker fru!! ska bli superkul att se.. då mitt favoritpar gifter sig DENNA fredagen! Säger inte vilka eller varför jag vet ;)

onsdagkvällarna vid tvn är min o Dexters myslagda schematid varje vecka. han verkar veta det med. usch. juste, måste städa ikväll. imorn kommer mamma o pappa hem <3 <3 <3 en vecka gick jäkligt fort ändå ;)

nej nu gör de för ont i min brända röv att skriva mer så hej DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!!!!!

en helt neutral och bra dag :)

Puss o kram
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar